2012年10月22日星期一

Day 3 - 敦賀 --> 加賀山中溫泉 (晴)

早上吃過不太豐富的東橫inn早餐後, 我們便出發到越前蟹博物館. 滿以為可以在旁邊的越前海鮮市場再吃多一點美味的海鮮,怎知海鮮市場並沒有營業, 失望的我們連越前蟹博物館都再沒興趣去參觀了.
 
敦賀市內有很多漫畫銅像
 
很不錯看

越前蟹博物館


越前海鮮市場

繼續向第二個景點呼鳥門進發. 呼鳥門是越前海岸其中一個被風浪長期侵蝕而形成的洞穴. 對蝦子餅來說是吸引, 但我就很一般. 在到達東尋坊前, 我們順道參觀了五太子の滝, 弁慶の洗濯岩, 神の足跡, 鉾等景點.


不明白為何叫呼鳥門


弁慶の洗濯岩

神の足跡 - 有趣有趣

看到足跡嗎

五太子の滝

到達東尋坊已是中午, 我們趁遊人還未算多便隨便找一間食店吃午餐. 蝦子餅點了蟹腳飯, 而我點了海膽丼. 不知是否天氣比較熱令我們胃口不佳, 我們都覺得海鮮味道一般. 吃罷沿著東尋坊的購物街很快就到達東尋坊. 是日遊人不少, 我看了一會便坐到一旁等待蝦子餅.




在東尋坊遊玩了好一會, 我們便駕車到附近的另一個景點 - 越前松島. 島不大, 但有不少松樹依山而長, 型態非常獨特.


東尋坊

東尋坊

越前松島

好有意境

黃昏後, 我們到達今天的旅館 山中プリンスホテル. 這是我們今次旅程最期望的三間旅館的其中一間. 因為住宿計劃叫–‘必見★超お得社長暴走全部付けちゃいました’,重點是有新鮮アワビ吃呢~

山中溫泉其中一個景點- 蟋蟀橋

山中溫泉街一景

社長暴走' 夕食

晚上泡完溫泉後, 我們便回房間享用'社長暴走' 夕食. 夕食份量不少而且味道也好, 吃飽之後我們很快便呼呼入睡.



10 則留言:

  1. 晚餐用錫紙包住係乜來架?

    回覆刪除
  2. 蟋蟀橋我無去到
    甚至無行過條溫泉街
    我住另一邊,最遠都係去到識得扭嗰條紅色橋咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 蟋蟀橋幾有feel, 條溫泉街就普普通通囉~
      我反而無行紅色橋呀~

      刪除
  3. 海鮮市場並沒有營業。。。呵呵呵

    但D景咁靚,乜都抵啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 駛唔駛笑到呵呵聲呀 >.<
      d 景又幾靚嘅, 不過最靚果個仲未出, 係五箇山呀, 就出啦~

      刪除
  4. D景真係得喎

    海鮮市場無開,夜晚個餐補番數

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~ ^^
      之後去果間木曾路酒店仲正呀, 晚餐係放題呀~

      刪除
  5. 山中溫泉街好有歐陸feel~~~~
    個晚餐睇起黎又好正咁喎。

    "識得扭嗰條紅色橋"......咩黎架?
    妳同蝦子餅有沒去呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 識得扭嗰條紅色橋係山中溫泉嘅另一個景點, 大頭果邊好似有遊記有影(好似咋), 我就無行去果邊囉~

      刪除